3 Ocak 2011 Pazartesi

SARHOŞ OLMANIN İYİ ve KÖTÜ YANLARI



Çok alkol kullanan yada sarhoş olan biri değilim fakat;yılbaşı gecesi hayatımın en kötü sarhoşluğunu geçirdim diyebilirim.Gece 12 yi atlattıktan  15 dk sonra ben iptal:) Sürekli ağladım çünkü çok acıyordu bedenim,başım öleceğim sandım:((Tabi tüm herkezin yeni yılınında içine etmiş bulundum,umrundamıydı derseniz GRAM UMRUMDA DEĞİLLERDİ.Her olan biteni biliyordum,her söylenenleri işitiyordum ama yaptıklarımın söylediklerimin bir sınırı yoktu herşeyi söylüyordum ağzıma geldiği gibi dışarı çıkıyorlardı,hoşuma gitmedi değil normalde ay bunu söylemeyim kırılır ay şunu dile getirmeyim konuşmaz dediğim tüm cümleler çıkmıştı hatta yarısı hala kalmıştı ha kırıcımıydım EWET...Söyle bir durumda varki aslında bunlar benim kırıldıklarımdı oyuzden ne kadar kırdığımı önemsemedim hatta gidecekler mi diye düşünmeden sadece içimi boşalttım.İstemiyorum dediklerim oldu,sevmiyorum dediklerim oldu,mutsuz olduğum dediklerim oldu tam 2 saat acılarla dolu geçti taki kafayı vurup yatana kadar sonra kim öle kim kala duymamışım hiçbirşeyi sabah erken uyandığımda yanımda su  var mı diye bakındığım ve bulduğum da ise çok mutlu oldum 2011 yılının sabahına mutlu başlamıştım:))
Uyandığımda yaptıklarım anlatıldı,söylediklerimden üzülenler olmuş,hatta beni heran bırakabilir diyenler olmuş,değişenler düzelenler oldu,bir bahane bulup çekip gidenlerde oldu elbette...2011 asi yılım bunu herkez bilsin giden gider kalan sağlar benimdir...
Sarhoşluğun acı yanı yani rahatsızlığı olmasa ben bu işi çok sevdim koymuşum herşeye herkeze hopppppppp içi bomboş başladığım 2011 unutma benim yılım olacaksın sen olmazsan ben seni en iyi yılım yapacağım...

Ya siz hiç sarhoş olup dağıttınız mı kendinizi,etrafınızı ?Komik yada ilginç anılarınız varsa paylaşmanız hoşuma gider..


2 yorum:

  1. canım senin sarhoş olmanda çok farklıymış:) sen çok duygusalsın bence..sewdiğin sana değer vermiyormu? ben sarhoş olunca gülmekten nara atmaktan bitap düşüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. veriyor çok şükür bazen sopa gibi olsada uyarınca düzeliyor neyseki:))evet duygusal yönüm ağır ama belli etmiyorum canım işte bir yerde çıkıyor içime attıklarım piyango yılbaşına çıktı:))ogünden beri çok iyiyim arada bir içip sapıtmam lazım sanırım hahayt

    YanıtlaSil