20 Ocak 2011 Perşembe

IT'S TİME TO PLAY TENNİS:))

Dün uzun zamandır özlem duyduğum,unutmaya yüz tutmuş olduğum tenis oynamayı tekrardan faaliyete geçirmiş bulunmaktayım:)))
Murat-Aslı çiftine teşekkürü borç bilirim.Onların sayesinde  tenis kortu kokusunu tekrardan tattım da unutmuşum oynamayı yaaaaaaa iki yılı geçti oynamayalı siz düşünün nasıl vahim bir durumda olduğumu:))

Tabi biz bayanlar oynarken erkeklerin laf atmalarına maruz kaldık eee erkekler atışta daha kuvvetlilerse bizim suçumuz ney?Erkeklerin yaratılırken kuvvetli,kaba saba birşey olarak yaratıldığına inananlardanım ehhehe...Bütün bu vazcaydırıcı kelimelere rağmen oynamaya devam ettik tabi altta kalırmıyız hem laf verdik hem oynadık bu konuda da biz bayanların üstüne yok bence :)))

Yeniden o heyecanı yaşadım ya ölsem gam yemem,müthiş zevkli bir spor...Stres atmak yada aktivite yapmak istiyorsanız tenisi ŞİDDETLE tavsiye ediyorum.
Mesela ben bugün gene gidecem artık tenisten uzun süre elimi ayağımı çekmem.Kışın havaların soğuk olmasından artı işlerin yoğunluğundan ötürü ne spor yapabiliyorum,ne aktivite ne başka birşey gerçi zamanım olsada nişanlım tek başıma birşey yapmama ilk izin veriyor olsa da sonra vazgeçirttiriyor sagolsun kıskançlık hatsafada diyebiliriz:)İlla beraber olacaz sporda da kursa gideceğimde de neyse orayı geçiyorum :) İşte dün bu iki müthiş dost canlısı arkadaşlarımız bize yeni bir kapı açtı dünden bugünün sözünü kaptım akşam olmasını dört gözle bekliyorum yuppiiiiiiii:)


HERKEZE İYİ PAZARLAR DİLİYORUM...İŞTE OLANLARA DA HEMEN İŞ GÜNÜN BİTMESİNİ DİLİYORUM

----Genelde çalışmak sevilmez de ondan öyle dedim sevenlere lafım yok:)) ----


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder