21 Ocak 2011 Cuma

ÇILDIRMAKLA ÇILDIRMAMAK ARASI

Avazım çıktığı kadar bağırıp sesimi heryere duyurmak istiyorum.Çıldırmama az kaldı doktorum nerde hesabı....Herşey ama herşey kursağımda hiçbirşey istediğim gibi olmuyor neden ne yaptım da bu bana layık görüldü anlamıyorum ki ne desem tersi düşünülüyor neye heyecan yapmaya kalksam o olmuyor yada hevesimin içine sıçıyorlar nefret duygusunu içimde beslemeye başladım,intikam nedir bilmeyen ben şimdi intikam duygularını barındıryorum neler oluyor bu hayat insanı nerden nereye sürüklüyor sabah sabah bu içinde bulunduğum ruh halimin hesabını kim verecekkkkkkkkkk....Geriye doğru sayıyorum ya tamdan çıldıracam yada herşeye katlanıp sakin durma eylemine devam edecem.
İSYANIM GELDİİİİİİİ:)))) herşeye inat gülüyorum,elimin tersiyle tüm olumsuzlukları itiyorum..Belkide kendimi kandırma yolum bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder