23 Aralık 2010 Perşembe

2010'u da kaybediyoruz...!!




Yeni yıl heyecanının içimizi kaplamaya başladığı şu günlerde 2010'a nasıl veda etmem gerektiğini düşünüyorum,hala da bulamamaktayım.Geçen seneki yılbaşında son gün karar vermek zorunda kaldığımdan dolayı evde arkadaşlarımla ptt (pijama,terlik,televizyon)yapmıştım,onda da bir arkadaşımız çok içtiği için gece fenalaştı,astım hastası olduğunu da ogün öğrendik meğersem dertliymiş onun cefasını da başında durarak geçirdik,nekadar eğlenceli bir yılbaşıydı sormayın yani,kelimelerim kifayetsiz kalır...
Bu sene karar verdim kesin dışarıda kutlamak istediğimi söyledim keşke söylemez olaydım bütün gruptaki arkadaşlar evde kutlayalım ne gerek var dışarı çıkmaya demez mi gelde dellenme..Nişanlıma'' biz gideriz bari'' dedim.Mersinde bir eğlence merkezinde kürtçe şarkı söylemediği için vurulan ve ölen sanatçıdan sonra ''boşver evde kutlayalım ortalık karışık buaralar ''dedi. :((( Evet bu yaşanan olayı ayrı ele almak lazım hala olayı söyledikçe sinirden küpürüyorum daha 7 aylık çocuğu varmış adamın yazıkkk bunu yapan eller kırılsın,kürtçeyi sorun haline getiren kürtler ise; sorun olmayan din,dil ayrımını yapmadığımız taktirde kendilerine düşmanlık beslettiriyorlar.Kürtçe Türkçe olayı da değil sinirlendiğim oda var elbette ama en çok sinirlendiğim bir insanın canına bukadar basit kıyılması inşallah kısa zamanda yakalanır,cezasını en ağır şekilde yaşar derim de bu Türkiye de biraz zor...
Neyse konumuza döneyim yoksa orda takılıp kalacam ana konuda uçup gidecek.İşte bu durumlardan dolayı şuan evde gibi gözüksekte evde kutlamamak için elimden geleni ardıma koymuyorum:)) Nişanlımda en son,gideriz dağ tarafında bir hotele hem eğlencesi de vardır hemde değişiklik olur dedi  belki böyle farklı birşey yapabiliriz..Henüz karar verme aşamasındayız bakalım ne olacak..
2010'un benim için çok güzel geçtiğini söyleyemem,çok zor bir yıldı,kendi adıma ciddi kararlar aldığım bir dönemdi elbetteki kararlarımında yanlış olduğu sonbir kaç ayda dank etti orası ayrı mesele,dönüşü zor olunca da yerinde sayıklayıp kaldı.2009 un son 5 ayı ve 2010 yılı beni 2 yaş ileri attı nerdeyse bu zaman içerisinde daha sert bakışlı,bir anlık kararlara açık,istediğim neyse onu uygulamak isteyen biri olup çıksamda içimdeki çocuğu sevinçleri asla kaybetmedim ha kötü anları dışında tabiki çok iyi yanları da oldu bu senenin...
2011 yılına girmeye bir hafta kaldı,yeni biri olacağım,çalışmalara şimdiden başladım ne istediğime birileri değil ben karar vereceğim.Ve inşallah 2012 ye girerken bloguma yazdığımda bu yazımı görerek evet istediğimi yapmışım diyecem.Zaman ne gösterecek merakla bekliyorum:)
2010 GÜLE GÜLEEEEEEE HOŞGELDİN 2011 DİYORUM ve bu yeni yılın hepinize sağlık,mutluluk,huzur,para,aşk,iş...etc. getirmesini diliyorum.Happy New YEARS.. :))

Not:Noel babayı gören var mı varsa yanıma yollasın dilleklerimi söylemem lazım:))
Birde hep yeni yıla karın içinde girmek istemişimdir.Bu senede yapamadım ama onuda  2012 yılına sakladım:)))


4 yorum:

  1. Evet kaybediyoruz gencliğimizide :P

    YanıtlaSil
  2. aynen ya zaman su gibi geçiyor,yaş 25 te bitiyor 30 a doğru küreklere asıldım ama asla yaşlanmak yok:)))

    YanıtlaSil
  3. 2010 senesi bana pek uğurlu gelmedi ki dedilerki 2010 kovaların senesi salladılar ben hiç ama hiç mutlu olamadım ... Ne değişti sadece biraz daha yaşlandım herşey benden gitti bu sene umarım hepimize uğurlu gelir ve çok mutlu oluruz ...

    İyi seneler banucum

    YanıtlaSil
  4. Umarım canım benimde 2011 den beklentim o sadece huzurlu olmak ve mutlu olmak tabi sonrasında iş para aşk vs de geliyor:)
    İyi seneler canım 2011 yılı bizim için çok iyi olur inşallah..

    YanıtlaSil