16 Aralık 2010 Perşembe

Dönüş..

Tatil bitti,maalesef işe dönüş zamanı geldi çattı,kısaca normal rutin hayata son gaz devam diyebiliriz...Bilmiyorum katılıyor musunuz ama hep şunu istemişimdir;Hafta sonu iş günleri olsun hafta içi tatil :))) hımm adı üstünde hayal işte  sabah erken kalkmayı sevmeyenlerin de benim gibi düşündüğünün kanısındayım.

Biraz yolculuktan söz edeyim.Hem uzun yol olması nedeniyle hemde hava koşulları sebebiyle yolculuğumuzun çok yorucu geçtiğini söyleyebilirim.Bide bunun üzerine bizim Aydın'a varmamızla tüm yolların kapanması bir oldu-kar nedeniyle-
Aydında ise; sel oldu 2 ölü vardı:((Biz Kuşadasında kaldık ki orada da fırtına vardı donduk hatta bir ara dönüşü uçarak yapacağımızı bile düşünmeden edemedim hahahyt.Tabi bu durumda yürüyüş yapma,çarşısını gezme,dolaşma fikirlerimizi hep çöpe atmak zorunda kaldık ve arabayla sadece yemek yiyeceğimiz yere gidip hotele dönmemiz,bizim için en büyük gezinmek oldu.Oturduğumuz balık restaurantında kazıklanmakta cabası:))İşte o restaurantın penceresinden çektiğim bir kaç fotografı da sizinle paylaşmak istedim.Bu teknelerin her birinin iplerinden ayrılıp denizde alabora olacağını sandım ki denizi hiç bu kadar asi görmemiştim ve düşündüm de asi olmakta sakin olmakta ona çok yakışıyor.Deniz olmayan şehirde yaşayabileceğimi düşünemiyorum çünkü bir zaman sonra inanın dostunuz oluyor nasıl derseniz;denizi izleyerek sıkıntılarımı boşalttığım,ufuk çizgisine kadar yolladığım ve çizgiden sonra kaybettiğim ardında da o deniz havasını çekerek ordan huzurlu olarak uzaklaştığım oluyor.

İki gün Aydın da konakladıktan sonra geri dönüşe geçtik.Bodrum'a vardığımızda acıktığımızı hissettik Mc Donalds kurucuları size sesleniyorum iyiki varsınız REKLAMLARI GEÇİYORUM:)))
Bodrumda şu ünlülerin gidip haber olduğu Türkbüküyü,Torba yı da görme fırsatını yakalamış olduk ve orda Kuum Spa merkezi gördüm ayrıca hotel,nişanlımla bu cennet gibi yere bayıldık.
Bodruma yolu düşecek olanlar içinde internet adresi http://www.etstur.com/Kuum-Hotel burdan resimlerine bakabilirsiniz,etstur aracılığıyla daha ucuza gitme şansını da unutmayalım:)Bodrumun en sevdiğim yanı hotel veyahut villların bembeyaz olması artı az katlı olması,gözü yormayan baktığında her yere rahatlıkla hakim olacağın bir şehir olması beni adeta cezbetti yaza orda olacağımı da kesinleştirdi kışın gidince tadı olmuyor çünkü...

Türkbükü sahili                                                       Bendeniz Cennetkuşu :)

Tabi yollar kapalı olduğundan kar a yakalanmayalım diye sahil yollunu tercih ettik taki şu korkuteline kadar her şey iyiydi yahu neymiş bu korkuteli harbiden korku saçtı telefonda burayı duyan irkiliyor gitmeyin ordan diyor eee ordan geçmezsek yolumuz baya uzayacak nişanlımla kararlı bir şekilde birbirimize döndük ve korkutelinden korkmak yok ileri dedik hahayttt..Tüm ısrarlar,gitmeyin demelere rağmen o merak ettiğimiz korkuteline gittik doğrusu yollarda buzlanma vardı ama abarttıkları kadar ürkütecek bir durum yoktu,hızımızı azaltıp gidince çok rahat geçtik ve boşuna korktuğumuzu anladık.Buda seyahatimizdeki ilginç bir olaydı:)))Antalya da  konakladıktan sonra memleketimize döndük sağ salim..

Şimdi lütfennn birisi bana tatil bitmedi sen işe gelmedin uyan felan desin yaaaaa :))))Şaka bir yana herkese Mutlu Perşembeler diliyorum...

1. Banucum çok iyi yaptın.dinlendin.enerji depoladın.yeni bi aşkla şevkle işe başlıycan.ne güzel ya.bizde çalışıyoruz bize haksızlık değilmi:)öpüyorum iyi hafta sonları şimdiden

2. Canım darısı sana olsun,Allah kolaylık versin en kısa zamanda izne cıkıp dinlenmeni isterim.
    Bende öpüyorum,sanada iyi hafta sonları..

3. canım hoş geldin tatilinin iyi geçmesine sevindim. Gerçi sen tatildeyken biz tam gaz yola devamdık ama neysee (= tatlım şu hafta içi tatil haftasonu iş durumunu bende düşüyorum ah keşke olsa :D ....

4. Sayın Çiçek,
    Öncelikle seyhatiniz hakkındaki izlenimlerinizi okumaktan keyif duyduğumuzu bildirmek isteriz.
    www.otelpuan.com ekibi olarak sitemize üye olmanız halinde seyahatlerinizdeki otel konaklamalarınız hakkındaki izlenimlerinizi sitemizde diğer tüketiciler ile paylaşabilceğinizi iletmek isteriz.
    Değerli fikirlerinizin sitemize renk katacağını ileterek.Bir sonraki seyahatiz için şimdiden keyifli bir tatil geçirmenizi sağlamak adına sizleri sitemizi ziyarete beklediğimizi ileterek , iyi tatiller diliyoruz.
    Saygılarımızla,
    otelpuan.com ekibi

5. işte benden biri daha perikızı şimdi sana daha çok ısındım:D hoşbulduk canım bende tam gaz devam ahh ahhh hep tatil olsaaa nerdeee para kazanmadan olmuyor yapacak bişey yok :((

6. Teşekkür ederim otelpuan ekibi,
    Seyahatimle ilgili yazımı beğenmeniz beni mutlu etti.Elbette büyük bir zevkle fikirlerimi beyan ederim şimdi sitenize göz atıp üye olacağım..

7. Değerli Misafirimiz

Seyahatiniz hakkında ki geri bildiriminiz için öncelikle teşekkür ederiz.Böylesi bilinçte olan siz değerli misafirlerimiz sayesinde hizmetlerimizi geliştrime fırsatı bulabildiğimizi ve bu nedenle tekrar teşekkür ettiğimizi bilgilerinize sunarız.
    Saygılarımızla

8. Rica ederim,memnun kaldığımız etstur u önermeden geçemedim.
    İlginiz için bende teşekkür ederim.