8 Aralık 2010 Çarşamba

Bir tatil macerasına daha merhaba..!


Tatile çıkmaya 1 gün kaldı ve ben hiçbir hazırlık yapmadım ki yazılarımı takip ediyorsanız 'Alışverişe çıkma deliliği' diye bir yazım vardı,onu okuyanlar şuan alışverişini yapmış,her şeyini kocaman bir bavula sığdırmış bir Banu bekliyorken bu yazımda elini hiçbir şeye atmamış bir Banu göreceksiniz...Şaşırdım kendime doğrusu...Birde  üstüne üstlük gitmeden görüşelim diyenlerin haddi hesabıda yok sanki ömürlük gidiyorum:)
Nişanlımla cuma günü yola koyulacağız.İlk rotamız Aydın (hem arkadaşımızın nişanında  bulunmak hemde oraları keşfetmek için) ordan da İzmir,Muğla  belki Bursa'ya gideceğiz.
Aslında uzun zamandır tatile ihtiyacım vardı,tek gitmek daha da iyi gelirdi bana ama maalesef tek gönderilmiyorum:(( Tek gitmek isteme sebebimse;nişanlımla olan sürekli tartışmalarımız inanılmaz derecede yoruldum,kafamı alıp gidecem de az daha damar yapması lazım tam ayrılık kararı alıyorum,bitiriyoruz barışma çabaları başarılı oluyor eee nişanlılık evresinde olunca ailelerde herşeye o kocaaa burnunu sokuyor,belkide ilk defa bu kadar az seviniyorumdur tatile çıktığıma...,Fakat herşeye rağmen her gezdiğim yerin adım adım resimlerini çekeceğim ve oraların tadını çıkaracağım:))Resimleri burda da paylaşacam zaten..Resim çekmeyi çokkkkk seviyorum artı çektiğim resimleri fotoğraf sitesinde kendi adıma yayınlıyorum,güzel yorumlar gelincede müthiş zevk alıyorum:))Birde o resimler anı olarak bana ömür boyu kalıyor hım sonradan sevmediğim kişiler olursa yırtıp atıyorum yada siliyorum orası ayrı...
Hazırlanmayı bekleyen bir bavul,saçlarımı manikürümü pedikürümü vs yaptırmayı bekleyen bir kuaför,ihtiyacım olan -gerçi hiç bitmeyende diyebiliriz- birkaç kıyafet almayı bekleyen mağazalar,gitmeden görüşelim diyen ve kıramadığım arkadaşlar....Sizce 1 günde tüm hepsi yetişir mi?Ben hiç sanmıyorum hazırlıksız gitmek tatile başlamanın en kötü yanı olsa gerek:))
Şimdilik herkese el sallıyorum beni özleyin 1 hafta yokumm:)))



6 yorum:

  1. neden hazrlıgını tamamlamadın canım yaa ... neyse bence yetişir biraz yorulurssn ama yetşr sen özlicez 1 hafta :( bynca

    YanıtlaSil
  2. İnşallah koşturma olacak ama ne yapar ne eder yetiştiririm:))Sonu tatile bağlandıkça sorun yok yorulurum hahahyt..
    Bende özleyecem canım :((
    Gerçi wireless buldukça girmeye çalışırım teknolojinin gözünü seveyim:))

    YanıtlaSil
  3. gir tabi yalnız bırakma bizi :) iyi tatiler canım dikkat kendine :D

    YanıtlaSil
  4. tamam canım bırakmam :)sende dikkat et ;))

    YanıtlaSil
  5. tatlıcadım blogun hayırlı olsun:)izleyicin oldum.blog dünyasınatekrar hoşgeldin canım.sewgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Moda gezgini..
    Sende hosgeldin bloğuma sevindim:)))
    Güzel paylaşımlara diyelim ozaman ;)

    YanıtlaSil