3 Kasım 2010 Çarşamba

RUH HALİ -1+




 Bugünkü ruh halim kapalı bulutlu yani hiç iyi durumda değilim:))Heran kavga etmeye sinirlenmeye hatta herşeyi kestirip atmaya meyilli bir ruhsal çöküntüdeyim...
 Bu şehirden kaçıp gitme isteği tüm bedenimi kaplamış olsa da henüz o enerjiye ve cesarete sahip olmadığımında farkındayım!!Nezaman o güce sahip olacağımda mechul...
Sınırımın son haddine geldiği,ne yapacagımı şaşırdığım bir dönemdeyim,bu dönemi genellikle yaşıyorum bunun nedenini ise;yanlış yaptığım tercihlere bağlıyorum.İş Aşk Arkadaş Dost işte tüm bu önemli konularda çok büyük hatalar yapmış bulunmaktayım.Bunları düzenlemem için bu şehirden ayrılıp sıfırdan başlayacağım bir şehre yerleşmem lazım ki düşünmesi bile ağır geliyor !!!
O herzaman arkasında durduğum,bir çok kişi ile savaştığım,asla asla kimse elimden alamaz dediğim ÖZGÜRLÜĞÜMÜN PEŞİNİ BIRAKMIŞ DURUMDAYIM.Bana göre insanın bittiği yerde burasıdır.Bunları yazarken acilen toparlanmam gerektiğinin birkez daha farkına vardım.Neşeli,hayata pozitif bakan,herkeze güç veren bir bayan olarak bu kadar karamsarlığa mahkum edilmem yüzümde tokat atılmış hissi uyandırdı,çokta güsel oldu bu duyguyu yaşamam..
Kendime gelme vaktim geldi kaybetmek,ne olacak demek,millet neder deme fikirlerini çöpe attığım bu saatlerde aksi anlaşılmaz inatçı bir yeni ruh halimle güçleniyorum.
Yazı yazmayı bu yüzden seviyorum saçma bile yazsam kendime çıkaracağım mutlaka bir ders oluyor,hatta yazılarımı yazarken her geçen gün biraz daha güçleniyorum ne garip ki yazı yazmayı sevmeyen,en sonbaşvuracağı şeyin yazı yazmak olacağı ben bugün, yazılarımla güçleniyorum sevdim bu işi:)
 Haydi ne duruyoruz bugün herkez kendi için hayat akışından farklı bir karar alsın,sadece kendimiz için yaşayacağımız bir güne merhaba deme zamanı geldi.Bol şanslarrrr:))))


                                                                                        BANUÇİÇEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder