12 Kasım 2010 Cuma

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...!!

Önümüz kurban bayramı olunca bugünkü konumda doğal olarak 'KURBAN BAYRAMI'..Bu konuyla ilgili olarak ta bir kaç foto buldum en sevdiklerimi sizlerle paylaşmak,yüzünüzde gülücüklere sebep olmak istedim,olabiliyorsam ne mutlu bana :=)))

Bu bayramda doğal olarak en nefret ettiğim konu;koyunların kapı önlerinde,yol kenarlarında kesilmesi ve koyunların yaşadığı tedirginlik!!Benim yüreğim bu görüntüleri kaldıramıyor hele o her yere yayılan kan kokusu yok mu off off yani berbat bir olay...





Hım, diğer yandan kurban bayramının en sevdiğim olayını da söylemeden geçemeyeceğim;birincisi fakirlere et dağıtılması,ikincisi ise 9 gün tatile girilmiş olması...Kendi çıkarlarımı düşündüğümün farkındayım,konu geç uyanmak olunca elimde olmuyor ben ne yapayim hahahyt...
Eski bayram kokularını alamadığımız konusunda herkesin aynı fikir de olduğunun farkındayım. Umarım o eski bayram kokularının yaşandığı, insanların birbirini ziyarete gittiği,sohbetlerin çok hoş geçtiği,hani derler ya küs olanların barıştığı mutlu bir bayram olması dileğiyle...


                              ..KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder